Re: Krzaczki w "Received" - Trumpet czy Netscape?

Autor: Michal Krzeminski (mike_at_polbox.com.pl)
Data: Sun 10 Sep 1995 - 09:36:02 MET DST

> Nazwy te i odpowiadajace im IPaddresses sa zazwyczaj przydzielane na
> sztywno do modemow, i tylko z punktu widzenia uzytkownika sa
> "dynamiczne" bo przeciez laczy sie z pierwszym wolnym modemem a nie
> zawsze z tym samym
Owszem, scenariusz ktory opisales jest bardzo czesty - ale mozliwa jest
jeszcze inna jego modyfikacja - tak jak mam to zrobione u siebie. W
zwiazku z tym ze logujacy sie user nie wpada bezposrednio na maszyne unixowa,
adresy (np. slip01...) przydzielane sa na podstawie terminala - ttyp1
dostanie zawsze slip01, ttyp2 slip02 etc etc. Ale to w sumie na jedno
wychodzi, tyle, ze w przypadku malego obciazenia maszyny mamy szanse
dostac ten sam adres :)

| mike_at_polbox.com.pl or mike_at_uucp.polbox.com.pl * 2048k link * |
| Voice Customer Support +48-2 6656363 * Modem +48-2 6656262 |