Re: Jak ominac TP S.A.

Autor: Alan Ghafour (aghafour_at_sunrise.pg.gda.pl)
Data: Tue 05 Sep 1995 - 17:56:31 MET DST

On 5 Sep 1995, Jaroslaw Rafa wrote:

> Nie rozumiem. Chyba by ci muieli ten kabel specjalnie polozyc? Bo nie wierze,
> ze TPSA robi (robila) instalacje, w ktorych jest nadmiar kabli w stosunku do
> liczby zainstalowanych (mozliwych do zainstalowania) telefonow. O takie
> dalekowzroczne dzialanie to ja jej nie podejrzewam...
> Pozdrowienia,
> Jaroslaw Rafa
> sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl

Otoz jest to jednak mozliwe. Nie wiem, czy klada specjalnie, czy nie, ale
to jest najmniej istotne. Ostatnio mialem kontakt z firma, ktora w sumie bez
wiekszych problemow otrzymala taka linie. Co do jej jakosci to jest to
juz inna sprawa. A koszta jej utzrymania, sa na pewno o wiele nizsze, niz
np. calodzienne modemowanie. Placi sie bodajze za kilometr kabla.

 Pozdrawiam

        | Alan Ghafour - Politechnika Gdanska |
        | Systemy Teleinformatyczne |
        |e-mail ....................... aghafour_at_sunrise.pg.gda.pl |
        |IRC nick ..................... Ping, Pingwin na kanale #rpg-pl |