Serwer POP3 pod Ultrix

Autor: Jacek Szelozynski (gdjsze_at_tvp.com.pl)
Data: Tue 05 Sep 1995 - 13:30:41 MET DST

Witam!

Czy ktos z Szanownych Panstwa nie wie moze skad mozna zaFTPowac dzialajacy
serwer POP3 pod Ultrixa? Na mojej maszynce nie ma takiego serwera, wiec by
moc czytac/odpowiadac na poczte offline, musialem zrobic forward z dec1 na
linx, czyli komputer z LINUXem i serwerem POP3 pod Linuxa.

Prosze o ew. odpowiedzi na gdjsze_at_tvp.com.pl bo nie jestem podlaczony do tej
listy.

Pozdrowienia - Jacek