Re: Spis dawnych glosow ZA

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 21 Jul 1995 - 15:14:52 MET DST

tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Tomasz Surmacz) wrote:

>Michal odpowiedzialny jest jedynie za wysylanie odpowiedniego 'control
>message', ktory tworzy nowa grupe. Trudno wymagac od niego, by sledzil
>wszystkie listy dyskusyjne (czy chocby nawet pl.news.admin) i liczyl
>glosy.

Tu sie troche usmialem. Juz pisalem samemu panu Michalowi (emailem), ze
przenoszenie zbiurokratyzowanego sposobu zakladania grup z USA, gdzie
jest ich 7000+ do Polski (paredziesiat grup .pl) jest jakas pomylka.
Jesli w/w odpowiedzialna osoba nie ma czasu przejrzec "nawet
pl.news.admin" to proponuje aby od dzis zrzekla sie tego przykrego
obowiazku. Widocznie cierpi na nadmiar pracy. Jestem gotow od 1 sierpnia
sam przejac to niezwykle wyczerpujace zajecie (czytanie pl.news.admin).
Daje slowo, ze ja do dziesieciu liczyc umiem i nie potrzebuje na to
korzystac z cudzej pracy (wyciecie z newsow nawet parunastu nazwisk i
adresow to, jak sadze, znacznie wiecej roboty niz wyslanie owego
"control message". Natomiast zajrzenie do grupy i policzenie glosow to
kwestia okolo minuty).

Reasumujac: nie przekonuje mnie niezbednosc tej biurokratycznej
procedury, ktora usankcjonowano ostatnio w FAQu o polskim Usenecie.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland