Re: Spis dawnych glosow ZA

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Fri 21 Jul 1995 - 14:53:04 MET DST

Grzegorz Szyszlo (ZNIK_at_avalon.wbc.lublin.pl) wrote:

| (w attachment)

Proponuje zajrzec na news.ict.pwr.wroc.pl (pl.* trzymane sa miesiac)
lub news.mat.uni.torun.pl (pl.* trzymane sa 3 miesiace).

Michal odpowiedzialny jest jedynie za wysylanie odpowiedniego 'control
message', ktory tworzy nowa grupe. Trudno wymagac od niego, by sledzil
wszystkie listy dyskusyjne (czy chocby nawet pl.news.admin) i liczyl
glosy. Zasady nie zostaly zmienione - zasad SZCZEGOLOWYCH po prostu
nie bylo do tej pory. (Bylo powiedziane, ze 10 osob ma poprzec i tak
dalej jest. Bylo ustalone, ze nalezy glosy zebrac, i wydaje mi sie, ze
bylo takze napisane, ze nalezy liste podpisow przeslac dso Michala.
Ale moze sie myle. W kazdym razie teraz wszystko jest juz jasno i
wyraznie napisane (http://www.ict.pwr.wroc.pl/doc/news-pl.faq.html), a
jakby nie dosc jasno, to prosze o uwagi (jak zwykle).

To nam na razie nie grozi...

Tomek

--
 _________