Tickety a sprawa polska

Autor: Slawomir Mateuszczyk (SLAW_at_soi.riviera.pw.edu.pl)
Data: Thu 29 Jun 1995 - 21:06:33 MET DST

[...]
> Moim zdaniem lepiej jest tego typu 'bulk information' jak tickety,
> ktorych moze byc naprawde duzo, puscic jako osobna lista.grupa, zeby
> wlasnie nie smiecic tym, ktorzy na temat polskiego Internetu chca
> PODYSKUTOWAC.
[...]

A moze wyprobujemy puszczanie ticketow przez tydzien czy dwa na POLIP-a,
a pozniej podyskutujemy czy jest to uciazliwe czy przydatne.
Zobaczymy ile tego jest w praktyce i czy rzeczywiscie beda przychodzic
wystarczajaco szybko, zeby uprzedzic nas o ewentualnych utrudnieniach
ruchu w sieci.

Jeszcze jedno: istnieje cos takiego jak "topic" (wiekszosc zapewne wie
o co chodzi). Mam pytanie: czy nie daloby sie tego mechanizmu wykorzystac
przy wysylaniu ticketow?

 Slawomir Mateuszczyk, student       E-Mail: slaw_at_soi.riviera.pw.edu.pl
 Warsaw University of Technology             Finger me for my PGP key
 Dept. of Electronics & Computer Science
 Institute of Control and Computational Engineering      *** POLAND ***
    Slaw's URL
 Maile z polskimi literami zakodowanymi w MIME/ISO-8859-2 mile widziane!