Re: Tickety a sprawa polska

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
Data: Fri 30 Jun 1995 - 09:37:07 MET DST

On Thu, 29 Jun 1995, Slawomir Mateuszczyk wrote:
> A moze wyprobujemy puszczanie ticketow przez tydzien czy dwa na POLIP-a,
> a pozniej podyskutujemy czy jest to uciazliwe czy przydatne.
> Zobaczymy ile tego jest w praktyce i czy rzeczywiscie beda przychodzic
> wystarczajaco szybko, zeby uprzedzic nas o ewentualnych utrudnieniach
> ruchu w sieci.

Wydaje mi sie ze to bardzo dobry pomysl. Mysle, ze oprocz grupy newsowej
powinna byc lista dyskusyjna do wysylania tego typu informacji (moim zdaniem
polip wlasnie). Ja np. bardzo czesto nie mam czasu zajrzec do news'ow przez
kilka dni a poczte musze przejrzec kilka razy dziennie. Jesli infornacje w
ticketa'ach beda wazne wole je dostac poczta.

> Jeszcze jedno: istnieje cos takiego jak "topic" (wiekszosc zapewne wie

Ja nie wiem.

Piotrek

--
Piotr Wilk                            Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi_at_man.lodz.pl	           Zaklad Miejskiej Sieci Komputerowej