Re: Nowa lista o Pecetach - potrzebna!

Autor: PaNX oF DuPA (panx_at_MCS.COM)
Data: Thu 29 Jun 1995 - 20:42:30 MET DST

popieram misc... ale i popieram flames.. (bo wiadomo ze potrzeba;)...)

Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl) wrote:
: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:
: : Poparlem powstanie pl.flames - uwazam, ze moze sie przydac przynajmniej
: : jako grozba: "Won na pl.flames!". Nie sadze aby ktos tam jednakowoz
: : pisal dobrowolnie. To taka lepsza pl.test.

: A ja uwazam pomysl typu pl.flames za bezsensowny - aby wykrzykiwac
: cos w stylu "won mi stad" wcale nie potrzeba newsgrupy.

: Jesli juz cos zakladac, to raczej pl.misc - miejsce gdzie odchodzily
: by pogaduszki na tematy, dla ktorych jeszcze nie ma newsgrupy.
: (co niekoniecznie musi oznaczac pogaduszki o dupie Maryni).

: Gdyby bylo pl.misc, to gdy ktos, kto uznalby sie za kompetentnego,
: zobaczylby niewlasciwie ulokowany watek dyskusyjny, moglby go zcrosspostowac
: do odpowiedniej newsgrupy - jesli takowa istnieje, lub do pl.misc, jesli nie.
: W oryginalnej newsgrupie zostawiloby sie tylko list z prosba o przejscie
: do newsgrupy, do ktorej przenioslo sie watek. Aha, trzeba by jeszcze
: dopilnowac przenoszenia listow od tych, ktorzy nie zauwazyli przeniesienia
: watku - tak by nie okazalo sie, ze czesc listow bedzie sie pojawialo
: w starej, a czesc w nowej newsgrupie.

: Hej.

: PS: moje opinie sa nieobiektywne i prawdopodobnie niesluszne.
: --
: Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow

-[panx_at_mcs.com]-
.sig under construction!
FTP -->		ftp.mcs.com//mcsnet.users/panx
WWW -->		http://www.mcs.net/~panx/home.html