Re: Nowa lista pilnie potrzebna

Autor: Tomasz Surmacz (tsurmacz_at_asic.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Thu 29 Jun 1995 - 19:07:55 MET DST

Piotr Piesik (piesik_at_man.poznan.pl) wrote:
| Zauwazcie: doszlo do takiego absurdu, ze ludzie
| ktorych uwaza sie za rozsadnych i za znawcow sieci,
| proponuja zalozenie OSOBNEJ listy do trouble ticket,
| ogloszen sieciowych i t.p. nowinek!

Dlaczego uwazasz, ze zalozenie osobnej listy na tickety to absurd?
A z drugiej strony narzekasz, ze na POLIPie dyskutuje sie na zbyt wiele
tematow, czesto nie na temat.

Moim zdaniem lepiej jest tego typu 'bulk information' jak tickety,
ktorych moze byc naprawde duzo, puscic jako osobna lista.grupa, zeby
wlasnie nie smiecic tym, ktorzy na temat polskiego Internetu chca
PODYSKUTOWAC. "i t.p. nowinki" powinny sie pojawiac raczej tu... Poza
tym, moze zauwazyles, ze jest juz od dawna grupa pl.internet.nowosci i
cieszy sie sporym zainteresowaniem. POLIP, to nie wszystko, i cale
szczescie, bo jak jest za duzo tematow, to trudno cos ciekawego (dla
siebie) znalezc.

A tickety to kanal informacyjny, w jedna strone tylko. Przeciez nikt
ci nie bronido grupy pl.internet.ogloszenia (gdy juz powstanie) sie
zapisac...

| Czy jest ktos oprocz mnie, kto pragnalby, aby
| niektorzy przestali p... na tej liscie na
| tematy nie zwiazane z jej przeznaczeniem?

Tu sie oczywiscie zgadzam...

Tomek

--
 _________