Re: Nowa lista pilnie potrzebna

Autor: Zbigniew Zych (zych_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 28 Jun 1995 - 12:43:16 MET DST

Piotr Wilk wrote:
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
>
> I mnie sie wydaje, ze to zle. A jesli tak ma byc to trzeba zmienic temat
> listy na: LISTA DOT. WSZYSTKICH PROBLEMOW JAKIE NURTUJA INETRNAUTOW.
> Czy to nie beda wtedy plotki (sorry, nie czytam plotek ale tak mi sie
> wydaje), i czy wtedy nie pojawi sie zaraz zapotrzebowanie na liste
> techniczna o POLskim IP????

Zaraz, zaraz, to po co jest isoc-pl ? (Do gadania o zadkach??? ;)

Przeciez isoc-pl ma byc do gadania o wszelkich problemach Internautow,
nieprawdaz?

Jestem za polip - jako lista techniczna!
Klopoty z lacznoscia, software, hardware...

Druga sprawa: proponuje zalozenie cos w rodzaju: pl.flames
nawet jak tam nikt nie bedzie pisal, zawsze bedzie mozna gdzies
odeslac niezdyscyplinowanych "pisarzy".... Bo gdzie teraz wyslac
czlowieka? /dev/null ???

Zbigniew Zych

--
IRC nick: Zyzio     email: zych_at_icslab.agh.edu.pl   rak_at_uci.agh.edu.pl
  finger: zych_at_ernie.icslab.agh.edu.pl       rak_at_galaxy.uci.agh.edu.pl