Re: Nowa lista pilnie potrzebna

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 28 Jun 1995 - 11:06:14 MET DST

On Wed, 28 Jun 1995, Piotr A. Dybczynski wrote:

> Nie do konca rozumiem, dlaczego odlaczenie listy od NEWS mialoby tak
> radykalnie pomoc? Chyba, ze chodzi o zalanie niesfornego dyskutanta
> lawina listow z dezaprobata, ktora w przypadku dostepu NEWS-owego pominie?

Jesli lista nie jest polaczona z NEWS, mozna zrobic aby na adres listy
mogli pisac tylko zapisani na nia, a naruszajacych czesto tematyke listy
wypisywac z niej.

> Mam mieszane uczucia za kazdym razem, gdy ktos proponuje wprowadzanie
> porzadku na listach. Rozumiem jeszcze takie podejscie na listach
> waskotematycznych ale na polip-ie?

Ja bym osobiscie wolal, zeby polip bylo w maire lista "waskotematyczna"
ale poniewaz lista jest dla wszystkich a nie dla admina - to ja w zasadzie
juz sie nie wtracam w "pilnowanie tematu".

> W moim odczuciu POLIP stal sie lista dyskusyjna uzytkownikow komputerow
  ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> podpietych do Internetu i zawiera postingi na temat wlasnie uzywania
> komputerow i sieci. IP przestaje byc chyba swiatem samym w sobie, dostep
> i uslugi przeplataja sie coraz bardziej z innymi zadaniami realizowanymi
> z klawiatury i przed monitorem.

I mnie sie wydaje, ze to zle. A jesli tak ma byc to trzeba zmienic temat
listy na: LISTA DOT. WSZYSTKICH PROBLEMOW JAKIE NURTUJA INETRNAUTOW.
Czy to nie beda wtedy plotki (sorry, nie czytam plotek ale tak mi sie
wydaje), i czy wtedy nie pojawi sie zaraz zapotrzebowanie na liste
techniczna o POLskim IP????

> A tak na marginesie, w koncu wole poprzegladac poczte na temat slabych
> strom Windows-ow czy OS-a niz czytywac medyczne diagnozy o rozwoju
> emocjonalnym pewnej Eli (jak ostatnio na ISOC-pl).

Ja ostatnio i listy emocjonalne z isoc-pl i o windowsach z polip
kasowalem bez czytania.

> Fakt, jak chcemy cos poprawic to trzeba zaangazowania wiekszej grupy.
Tu: dzieki za poparcie.

Piotrek

--
Piotr Wilk                            Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi_at_man.lodz.pl	           Zaklad Miejskiej Sieci Komputerowej