Re: Nowa lista pilnie potrzebna

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 28 Jun 1995 - 11:24:39 MET DST

On Wed, 28 Jun 1995, Jacek Piskozub wrote:

> Wrecz odwrotnie. Na newsach moge pominac czytanie calego watku i zrobic
> "catchup" czyli po prostu zapomniec o jego istnieniu. W grupie zasmieci
> mi to tylko skrzynke pocztowa. Wlasnie dlatego wypisalem sie z POLIPA po
> jednym z poprzednich okresow aktywnosci w dziedzinie wojen systemowych
> czytajac jedynie pl.listserv.polip (wybiorczo).

OK nikt nie podwarza zalet News, ale ja twierdze ze cena za to jest brak
mozliwosci kontroli temtyki listy.

> W dodatku wcale nie lubie gdy po tygodniowej nieobecnosci musze brnac
> prze 200 listow z paru grup. Gdyby wszyscy tak robili zaden dysk twardy
> by tego nie przetrzymal.

Ale chyba listy dyskusyjne maja racje bytu ;-)
Tu wszystkim przypomne:
set polip mail postpone
wylacza przysylanie poczty, aby wlaczyc
set polip mail ack
lub
set polip mail noack

> Ale chyba nie na liste!!!

Moze lepiej by bylo, zeby po 2 listach o Windows contra OS2 nastepnych
dwadziescia (z takim samym Subject: na liste) bylo krzyczacych ze to nie
tematyka listy niz dalszych dwadziescia listow na temat Windows contra OS2

Piotrek

--
Piotr Wilk                            Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi_at_man.lodz.pl	           Zaklad Miejskiej Sieci Komputerowej