Re: Nowa lista pilnie potrzebna

Autor: Piotr Wilk (piotrwi_at_man.lodz.pl)
Data: Wed 28 Jun 1995 - 07:11:56 MET DST

On Tue, 27 Jun 1995, Piotr Piesik wrote:
> [...]
> swiadkow Jehowy przekonuja nas do swoich jedynie slusznych
> dogmatow, przeniosa sie i dadza spokoj tym,
> ktorzy chcieliby rozmawiac o POLskim IP.
>
> Zauwazcie: doszlo do takiego absurdu, ze ludzie
> ktorych uwaza sie za rozsadnych i za znawcow sieci,
> proponuja zalozenie OSOBNEJ listy do trouble ticket,
> ogloszen sieciowych i t.p. nowinek!
>
> Czy jest ktos oprocz mnie, kto pragnalby, aby
> niektorzy przestali p... na tej liscie na
> tematy nie zwiazane z jej przeznaczeniem?
> Moze jak wiecej ludzi ich o to poprosi, to dadza
> spokoj, a jak nie.. to moze da sie zrobic tu porzadek

Nie dawno pisal ktos o zaletach news. A to jest wlasnie moim zdaniem
najpowazniejsza wada. Jesli KTOS CHCE BEDZIE GADAL O DUPIE MARYNI w
kazdej grupie niezaleznie od tematu. I NIE POMOZE ZALOZENIE NASTEPNEJ
LISTY. Kiedys zreszta to proponowalem, tez a propos "dyskusji" na POLIP nt.
Windows. Jedyne MOIM ZDANIEM co mozna zrobic, zeby "byl porzadek" to
odlaczyc POLIP od News, ale ja na pewno tego nie zaproponuje!

Druga sprawa: nie ma sensu zebym sam sie szarpal. Bardzo czesto probuje
zgasic jakis temat wysylajac prywatnie list do delikwenta, ktory nie
przestrzega MOIM ZDANIEM etykiety piszac na liscie nie na temat. ALE DOPOKI
TAKIE PRAKTYKI NIE SPOTKAJA SIE ZE __ZBIOROWYM__ POTEPIENIEM __WIELU__
(WAZNYCH W POLSKIM INTERNECIE) LUDZI CZYTAJACYCH POLIP nic sie na liscie
nie zmieni i pozostaje tylko ignorowac dyskusje bez sensu. Na kazdy list
nie na temat musi przyjsc 20 moze nawet 100 listow z dezaprobata, dolacze
sie do ich pisania z najwiekszym zapalem!

Chce jeszcze napisac ze jestem w stanie zalozyc nawet kilka list
dyskusyjnych na rozne tematy jesli ich zalozenie spowoduje ze duskusja z
POLIP tam sie przeniesie.

> Jak juz kiedys pisalem: k... mac przestancie!
Smutne, ale musze sie pod tym zdaniem podpisac obiema rekami:-((

Piotrek
admin????? POLIP

--
Piotr Wilk                            Politechnika Lodzka, Centrum Komputerowe
email: piotrwi_at_man.lodz.pl	           Zaklad Miejskiej Sieci Komputerowej