Re: Windows'95 & bath

Autor: Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 27 Jun 1995 - 20:24:09 MET DST

jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter) wrote:

[...]

> Jaki moral ? Ano taki, ze jedni uzywaja komputera do _zrobienia_
>czegos konkretnego, inni zas do _uruchamiania_ programow. Sa to dwie
>rozne kategorie uzytkownikow. Dodam jeszcze, ze sam przez dlugi czas
>bawilem sie szczesliwie corelem. Tylko w pewnym momencie czlowiek
>sobie uswiadamia ze istnieje pewna liczba programow ktorych uzywa do
>_zrobienia_ czegos. A u mnie corel do nich nie nalezy.

No dobrze, a jak Ci przyjdzie narysowac jakis schemat albo edytowac
zeskanowana fotografie, to czego uzywasz? Xpainta? A podania do wladz
piszesz pod vi? :)

> [...]
>Z mojego punktu widzenia (uwaga, tu sie czepiac!) ani OS/2 ani Windows
>nie spelniaja moich wymagan. I prawdopodobnie nigdy nie beda spelniac.
>Nie sa mi potrzebne do pracy, wiecej - przeszkadzaja mi. Za to ktos
>inny moze sie czuc szczesliwy majac Microsoft Word w ktorym moze
>napisac swoj artykul - byc produktywnym inaczej mowiac. Taka tez
>powinna byc definicja jakosci systemu. Subiektywnie, dla kazdego -
>najlepszy system to taki, pod ktorym moge cos _efektywnie_ zrobic. Nie
>'pobawic sie i pocieszyc sie jak fajnie wielozadaniowo dziala'.

Powiem wiecej - skoro komputery maja za pare lat byc tanie jak jablka,
moze bedzie mozna sobie pozwolic na np. 2 sztuki (lub 2 dyski) -
jakis unix do internetu, obliczen, itp., jakis MS lub OS/2 do rzeczy
prostszych a wymagajacych komercyjnego oprogramowania.

Grzesiek Staniak
<gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl>