Re: Windows'95 & bath

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Wed 28 Jun 1995 - 13:30:28 MET DST

Grzegorz Staniak (gstaniak_at_golem.umcs.lublin.pl) napisal:
> jwr_at_itc.pw.edu.pl (Jan Rychter) wrote:

> [...]

> No dobrze, a jak Ci przyjdzie narysowac jakis schemat albo edytowac
> zeskanowana fotografie, to czego uzywasz? Xpainta? A podania do wladz
> piszesz pod vi? :)

  Ech, widze ze niejasno sie wyrazalem. Ja w pewnym momencie po prostu
zauwazylem ze nie potrzebuje takich narzedzi. Nie pisze podan do
wladz, nie obrabiam skanowanych fotografii. Pisze programy. I do tego
lepiej sie nadaje inny system niz Windows czy OS/2 (nie powiem jaki
zeby nie draznic niektorych). I uwierzcie, chocby Karpio pisal setki
listow na ten temat, nie przekona mnie ze wygodniej mi bedzie to robic
pod OS/2. Kropka.

Cytuje siebie (!) bo wlasnie zauwazylem ze mialem napisac jeszcze raz
to samo co juz bylo.

jwr

PS: ostatnio zauwazylem ze chyba zyje w narodzie grafikow. 90% moich
kolegow twierdzi ze uzywa Windows do 'grafiki'. :-)
Jan Rychter, <jwr_at_itc.pw.edu.pl>
http://www.itc.pw.edu.pl/~jwr
IRC: Youhou