Re: Windows'95

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 23:34:14 MET DST

On 21 Jun 1995, Andrzej Karpinski wrote:

> oj, nie przesadzajmy. uzywasz dyskow twardych, uzywasz pecetow,
> uzywasz wielu innych rzeczy ktore wymyslil IBM. :)
> co do konkrecikow: popatrz na takiego AS'a - jaka przyjemna
> maszynka... i w dodatku tez IBM :)

> MS w tej chwili ma powazne problemy i specjalnie nie bedzie moglo sie
> zdenerwowac - sprzedalo 200tys kopii winNT a IBM juz ponad 6mln osa :)
          niestety korekta - 600 tys - w/g zrodel IBM

> poza tym programisci IBM juz wielokrotnie udowodnili, ze potrafia
> bardzo szybko reagowac na wszelkie problemy. a po co uzywac? po to,
  ----- niestety kadra kierownicza niebieskiego olbrzyma nie potrafi
szybko reagowac :)))) -- sorry w wojnie z hp zareagowala blyskawicznie:))

> ze to nie jest niewielka roznica, tylko cala przepasc. zupelnie inne
> podejscie, zupelnie inne warunki pracy. nawet stare windowsy czy dos
> pod osem nabieraja nowego blasku. pracuja zupelnie inaczej. to
                       zlowieszczego

> wystarczajace powody by sie przesiasc na osa. jesli sie jeszcze do
> tego doda troszke programow osowych to, moim zdaniem, wybor jest
   ^^^^^^^^^^^^^^^^ obawiam sie ze ta troszka to calkiem pokazna ilosc
nawet w porownaniu z iloscia chaly nekrosoftowej
> prosty :)
         ze az w oczy razi:))))
> karpio

Jarek
# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #