Re: Windows'95

Autor: Jaroslaw Kozak (kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 23:37:57 MET DST

 ------------- tak za cene x*dziesiatkow wirtualnego ramu:))))

> od win-dosa. Jednak uwazam ze za cene o wiele wyzszej niezawodnosci warto :)

> Do pyskowki nie przylaczam se :))

> oOOo
 Co to jjest pyskowka ???? Do tej pory myslalem ze obrzycanie sie
niewybrednymi slowkami -- do tej pory dyskusja o nekrosofcie przebiega
nadzwyczaj spokojnie:)))

Jarek

# Jaroslaw Kozak #
# Departament Informatyki WBC S.A w Lublinie #
# e-mail: kozi_at_avalon.wbc.lublin.pl #