Re: Windows'95

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 21 Jun 1995 - 23:10:15 MET DST

> No coz, przed OS/2 powstrzymuja mnie dwie rzeczy:
> 1). IBM do tej pory nie wypuscil zadnego udanego produktu. Dlaczego OS/2
> mialby byc piewszy?

oj, nie przesadzajmy. uzywasz dyskow twardych, uzywasz pecetow,
uzywasz wielu innych rzeczy ktore wymyslil IBM. :)
co do konkrecikow: popatrz na takiego AS'a - jaka przyjemna
maszynka... i w dodatku tez IBM :)

> 2.) Jak sie MS zdenerwuje, to OS/2 powtorzy historie DR DOS - niewiele
> lepszy, ale sprawiajacy wiecej klopotow, wiec po co uzywac?
> A zdenerwuje sie pewnie zaraz po umorzeniu sledztwa monopolowego.

MS w tej chwili ma powazne problemy i specjalnie nie bedzie moglo sie
zdenerwowac - sprzedalo 200tys kopii winNT a IBM juz ponad 6mln osa :)
poza tym programisci IBM juz wielokrotnie udowodnili, ze potrafia
bardzo szybko reagowac na wszelkie problemy. a po co uzywac? po to,
ze to nie jest niewielka roznica, tylko cala przepasc. zupelnie inne
podejscie, zupelnie inne warunki pracy. nawet stare windowsy czy dos
pod osem nabieraja nowego blasku. pracuja zupelnie inaczej. to
wystarczajace powody by sie przesiasc na osa. jesli sie jeszcze do
tego doda troszke programow osowych to, moim zdaniem, wybor jest
prosty :)
karpio