Re: Windows'95

Autor: Jan Rychter (jwr_at_itc.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 11:51:30 MET DST

Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl) napisal:

[...]

> czemu "w zasadzie" ? szkoda ze tak szybko sie uprzedziles :(

[...]

> 2) za duze wymagania w stosunku do systemu (prosze sie nie dziwic ze
> dysk kreci jak na 8mb probujemy odpalic powiedzmy 10 sesji windowsa)

[...]

> IBM nie umieszcza driverow do gravisa w zestawie. jest to wiec wina
> producenta gravisa.

[...]

> rtfm a potem narzekaj :)

[...]
> albo gierka byla glupia, albo miales tego pecha, ze trafiles na jakas
> wczesna wersje, ktora stwarzala problemy z przechwytywaniem polskich
> windowsow.

[...]

> klaniam sie i mam podobne odczucia co do przypadkow beznadziejnych.

  Karpio, my wiemy juz ze OS/2 jest cudownym, nowoczesnym,
przyszlosciowym i niedocenionym systemem operacyjnym. Wiemy tez, ze to
ze przypadkiem nie dziala jest nieszczesliwym zbiegiem okolicznosci,
wina uzytkownika badz tez (przede wszystkim) wina tych paskudnych
programistow ktorzy jakos nie chca pod to napisac programow.
Pozostanmy przy tym ! Nie sadze zebys mnie przekonal do OS/2 po tym
jak od dawna juz uzywam Linuxa. Zreszta, trudno porownywac gruszki do
pomaranczy. Rowniez nie przekonasz fanatykow MS-cokolwiek (a o dziwo
takowi istnieja). Mysle ze mozesz dac sobie spokoj z tym
przekonywaniem :-)

pozdrawiam,
jwr

PS: a jest comp.os.os2.advocacy ?