Re: Windows'95

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Thu 22 Jun 1995 - 11:48:26 MET DST

toja_at_tele.pw.edu.pl (Slawomir Witold Gorniak) wrote:
>Piotr Goczal :

>No nieee, ja nie wiem komu sie moze podobac ta pseslycna klepsydra razem
>z kursorem.. i jeszcze dodatki w stylu otwierania okienek w kaskadzie..
>BEZNADZIEJA. Ale i tak i OS i Win95 nie umywaja sie do fvwm'a ;-)

Tu juz wchodzimy w dyskusje natury estetycznej.

Proponuje tu wyjscie: nalezy zwrocic sie do najwyzszych autorytetow w
dziedzinie sztuk plastycznych (mierzonych iloscia nagrod panstwowych
oczywiscie) z zapytaniem ktory system ma piekniejszy interface. Nastepnie
porzucic calkowicie stosowanie drugiego lub znalezc wlasnych ekspertow,
ktorzy stwierdza cos przeciwnego. I tak ad infinitum ;-)))

A tak powaznie: tego slynnego juz kursora Win95 nie da sie zmienic?
Ktos probowal? Pytam, poniewaz po obejrzeniu drivera do myszy Microsoft
Home, w ktorym mozna wybrac z dziesiec wariantow kursorow (wyglad panelu
w stylu Win95) sadzilem, ze jest to przygotowanie do pojscia w Win95 ta
sama droga.

--
Jacek Piskozub
	Institute of Oceanology PAS, Sopot, Poland