Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 24 Apr 1995 - 09:24:23 MET DST

piesik_at_man.poznan.pl (Piotr Piesik) wrote:
>1. Prawodawstwo przewiduje kary za zwedzenie samochodu, a za wlamanie na
> konto nie przewiduje.

Panie, w jakim swiecie pan zyjesz. A ustawa o ochronie wlasnosci
intelektualnej? Facet umiescil u mnie programy komercjalne
a nastepnie rozpowszechnil o tym wiedze w calym swiecie.
Klienci dotad sie loguja i tego szukaja.

Wlasciwie moglem faceta podac na prokurature. Czytajac te bzdety
jakie sie tu nan ten temat wypisuje jestem coraz bardziej
zdecydowany zrobic tak z nastepnym chetnym.

A wtedy bedzie to NAPRAWDE proces pokazowy.

Jacek Piskozub