Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Piotr Piesik (piesik_at_man.poznan.pl)
Data: Sun 23 Apr 1995 - 21:37:24 MET DST

> Czy mam przez to rozumiec, ze jak zwedze Twoj samochod to za nic nie
> odpowiadam, a Ty i Twoj parkingowy macie problem?
>
> Tomasz Kokowski

1. Prawodawstwo przewiduje kary za zwedzenie samochodu, a za wlamanie na
   konto nie przewiduje.
2. Jeszcze raz podkreslam, ze we wszystkich poprzednich wypowiedziach
   chodzilo mi o dzialania podejmowane PRZED wlamaniem a nie PO.
   Co sie dzieje PO to juz moim zdaniem drugorzedna sprawa, szczegolnie
   jest to malo istotone w przypadku gdy dzieki dobrej profilaktyce
   do wlamania nie doszlo.
   A chyba zgodzisz sie ze mna, ze za profilaktyke odpowiedzialny
   jest nie wlamywacz tylko kto inny.

Piotr Piesik