Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Mon 24 Apr 1995 - 09:19:57 MET DST

znik_at_avalon.wbc.lublin.pl (Grzegorz Szyszlo) wrote:

> [...]

To sa skutki odpowiadania na listy, zanim sie doczyta do konca.
W nastepnym zdaniu wyjasniam lopatologicznie, ze to zart.

Dotyczyto tez paru innych listow na ten temat (po prostu nie bede
odpowiadal na kazdy - sprawa nie ma takiej wagi). Zastanawiam sie
jak pare osob aktywnych na tej liscie jest w stanie przezyc 1 kwietnia.

Co do kary jaka poniosl pirat to jest ona raczej smiechu warta.
Nie protestuje: zostawilem inicjatywe administratorom z Lublina.

Jednak nastepnym razem nie bede prosil o lagodne potraktowanie
sprawcy.

A jesli ktos sie zastanawia czemu zadalem sobie tyle trudu scigajac
faceta, prosze zwrocic uwage na nazwe mojej pracowni (tym razem
podam polska wersje). [Dla oslabionych dowcipowo: :-)))))]

Jacek Piskozub

Pracownia Teledetekcji Aktywnej
Instytut Ocenologii PAN
piskozub_at_iopan.gda.pl