Re: Administrator Systemu czy Krol... ?

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Sun 23 Apr 1995 - 23:50:23 MET DST

Sergiusz Pawlowicz (ser_at_serek.arch.pwr.wroc.pl) wrote:
> Tak, to ja jestem tym wrednym administratorem.

> : > 2. Nie wolno trzymac na dysku wiecej niz 199 kB swoich zbiorow;
> : A od czego QUOTA?
> : Przy okazji znika problem kompilowania sobie przez uzytkownikow
> : "zabronionych" programow, bo po prostu nie maja ich gdzie trzymac...
> Poniewaz, jak mowilem, jestem dobry, nie zalozylem specjalnie
> quoty. Dlatego, zeby mozna bylo kompilowac sobie dowolne programy i uzywac
> ich gdzie indziej. Zakladalem rowniez przyzwoitosc korzystajacych z serwera,
> quota po prostu cholernie utrudnia zycie i jest najprostszym narzedziem
> [...]

Szkoda, ze tak tragiczne zakonczenie.. Byloby to ciekawe pole do
eksperymentow z limitami - patrz komenda limit i odpowiednie funkcje
systemowe.

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_mat.uni.torun.pl     http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec