Re: Uwaga PIRAT (albo Sztukmistrz z Lublina)

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Fri 21 Apr 1995 - 16:09:35 MET DST

lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl (Jarek Lis) wrote:
>Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl) wrote:

>: 1) Prosze na mnie doniesc do prokuratury. Jestem winien jako wspol-
>: administrator.
>
>Prokuratura odmawia wszczescia sledztwa z uwagi na
>1. Brak definicji 'wlamania komputerowego' i usankcjonowania tegoz w KK
>2. Mala szkodliwosc spoleczna czynu.
>
>Zamiast do prokuratora proponuje natomiast doniesc Twojemu pracodawcy.
>('Alez Pan admina zatrudnia... nawet uczniaki z Lublina mu sie wlamuja')

Alez donioslem. Zaproponowal mi podwyzke :-)

To zarty. Na prawde jestm zatrudniony na stanowisku adiunkta, czysto
naukowym, i gdyby nie poczucie obowiazku moglbym gwizdac na crackerow,
hackerow i inne zwierzaki, wrocic do tego za co mi na prawde placa.

Tak naprawde dyrektor moglby miec do mnie pretensje, ze zajmuje sie
jakimis komputerami zamiast prawdziwa nauka. I pewnie mialby racje.

Tu ostrzezenie: od niedawna mamy administratora na etacie. Mlody,
ale szybko sie uczy. Jeszcze da takim popalic :-)

A z innej beczki: zastanawiam sie nad zwroceniem do TASKu o odlaczeniem
routingu z (i do) lublin.pl do naszej domeny. Odkad jestesmy na
petli FDDI nie rzadzimy juz swoim routingiem. Bylaby to niewielka
strata, a poczte zawsze mozna wyslac okrezna droga (albo klocic sie
w Usenecie). Bylby to natomiast ciekawy precedens na drodze do
balkanizacji sieci :-)))

Jacek Piskozub