Re: ftp server polskiego oprogramowania shareware/public do

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Mon 13 Feb 1995 - 17:16:56 MET

> Tez tak mysle :-( Dla mnie osobicie (OSOBISCIE) tzw ShareWare House sa
> dosc podejrzanymi instutucjami (z punktu widzenia etycznego), ale to jest
> moje prywatne zdanie.

Ja wiem, ze oni sprzedaja shareware. Ale maja tez BBS-a, w ktorym jest to samo
dostepne. To jak moga to miec w BBS-ie, to mogliby i w Internecie, nie?
"Shareware House" to rzeczywiscie sa dosyc podejrzane instytucje, ale
niewatpliwie jest to BARDZO LATWY sposob zarobku... A chetnych na latwy
zarobek jest w Polsce bardzo wielu...
Swoja droga, ktos z Warszawy z modemem moglby posciagac z tego ich BBS-a co
ciekawsze rzeczy ktorych nie ma w Internecie i gdzies je wstawic... Znalazlby
sie chetny?

> Hmmmm, czyzby? Czyli chcesz mi wmowic, ze np firma ZBYCH ShareWare
> (pierwsza z brzegu w ogloszeniach PCKuriera) dziala zupelnie
> charytatywnie????? A pieniadze na ogloszenia chlopcy wydzielaja ze swojego
> zasilku dla bezrobotnych, tak? A moze to Lupus drukuje im za darmo
> calostronnicowe wkladki reklamowe do swoich czasopism?
> Oj, cos acan z traktu zjechales! (jak ktos nie wie co to znaczy to polecam
> J. Ch. Paska "Pamietniki" ;-) )

Czekaj, czekaj, Cezar! Rozpedziles sie! Co ma piernik do wiatraka? Co maja
wspolnego Zbych Shareware i reklamy w PCkurierze z rzeczywiscie *darmowym* (i
tutaj gorace brawa!) rozdawaniem programow shareware przez krakowska redakcje
Gazety Wyborczej w swojej siedzibie? Oni naprawde to robia za darmo. Kazdy
moze przyjsc z dyskietka, skopiowac i nic nie placi. I pisza gdzie to mozna
znalezc na Internecie czego na przyklad PCkurier nie robi chociaz czlowiek
redagujacy dzial shareware nieraz przechwala sie ze znalazl program na
jakims ftp serwerze, oczywiscie nigdy nie piszac na jakim.

Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl