Re: ftp server polskiego oprogramowania shareware/public do

Autor: Cezar Cichocki (CEZAR_at_psych2.psych.uw.edu.pl)
Data: Mon 13 Feb 1995 - 17:36:27 MET

VTAM!

> RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl (Jaroslaw Rafa) wrote:
> >
> kolega-student, ktory wie, co to siec. Ale jak na razie nikt w PL nie
> wystawil instrukcji uploadowania shareware takiej, jak Simtel, Garbo, CICA.

Ooops! Od ponad roku dziala clipper.psych.uw.edu.pl, w tej chwili zdaje
sie najwiekszy ftp-site na swiecie dla roznosci Clipperowych. Jest tez
instrukcja. Chyba dobra, bo zrozumiala i nie utrudnia mi zbytnio
zarzadzania ;-)

> Chodzi nie tylko o ftp server, ale o 'annouce', ktory gdzies musi sie
> pojawic, bo inaczej nikt nigdy nie spojrzy na ten program. Jak wysylalem

Oooops ponownie. Rowniez od ponad roku istnieje CLIP-ANN, czyli taka
"announce list" dla mojego archiwum. Aktualnie zapisanych jest okolo 100
osob (no, ale to nie jest SIMTEL ;-) )

> shareware do Simtela, to robilem ftp i mail do admina. Dwa dni pozniej
> byla odpowiedz, gdzie jest moj program oraz annouce na liscie i w Usenet.
> Pozatym oni prowadza staranne indexy, ktorych nikomu z polskich ftp
> administratorow nigdy nie chce sie zrobic.

Hmmm, nie wiem czy moje indexy sa staranne, ale na pewno sa aktualne i
pomagaja przegladac archiwum.

> PCKurier _sprzedaje_ shareware, wiec nie wiem, czy ich taka propozycja
> zainteresuje...

Tez tak mysle :-( Dla mnie osobicie (OSOBISCIE) tzw ShareWare House sa
dosc podejrzanymi instutucjami (z punktu widzenia etycznego), ale to jest
moje prywatne zdanie.

> Dzis wyslalem na inf.wsp.krakow.pl to, co mialem pod reka. Nie mam
> czasu odszukac pozostalych. Zarowno sieciowe KiB/GwK, jak i nasza
> _darmowa_ akcja shareware to spoleczna robota trzech ludzi, ktorzy
> maja sporo wazniejszych obowiazkow.

Hmmmm, czyzby? Czyli chcesz mi wmowic, ze np firma ZBYCH ShareWare
(pierwsza z brzegu w ogloszeniach PCKuriera) dziala zupelnie
charytatywnie????? A pieniadze na ogloszenia chlopcy wydzielaja ze swojego
zasilku dla bezrobotnych, tak? A moze to Lupus drukuje im za darmo
calostronnicowe wkladki reklamowe do swoich czasopism?
Oj, cos acan z traktu zjechales! (jak ktos nie wie co to znaczy to polecam
J. Ch. Paska "Pamietniki" ;-) )

> Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>

Cezar

p.s. Ostatnie zdanie tyczy sie rzecz jasna Andrzeja a nie Jarka.
C.
                                     &&&
                                    (O-O)
| It's my private opinion! |
| Cezar Cichocki | The best prevention against |
| Supervisor- network Administrator | viruses is not to buy a PC !|
| Warsaw University POLAND | cezar_at_psych2.psych.uw.edu.pl|