Re: ftp server polskiego oprogramowania shareware/public do

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 15 Feb 1995 - 14:45:51 MET

> Date sent: Mon, 13 Feb 95 14:45:02 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Redakcja Gazety w Krakowie <Redakcja_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: ftp server polskiego oprogramowania shareware/public do

[...]
> [...]
> kolega-student, ktory wie, co to siec. Ale jak na razie nikt w PL nie
> wystawil instrukcji uploadowania shareware takiej, jak Simtel, Garbo, CICA.
> Chodzi nie tylko o ftp server, ale o 'annouce', ktory gdzies musi sie
> pojawic, bo inaczej nikt nigdy nie spojrzy na ten program. Jak wysylalem
> shareware do Simtela, to robilem ftp i mail do admina. Dwa dni pozniej
> byla odpowiedz, gdzie jest moj program oraz annouce na liscie i w Usenet.
> Pozatym oni prowadza staranne indexy, ktorych nikomu z polskich ftp
> administratorow nigdy nie chce sie zrobic.

[...]
> Dzis wyslalem na inf.wsp.krakow.pl to, co mialem pod reka. Nie mam
> czasu odszukac pozostalych. Zarowno sieciowe KiB/GwK, jak i nasza
[...]
> Andrzej Gorbiel <A.Gorbiel_at_Ga-Wyb.Krakow.PL>

Niniejszym zatem informuje o dostepnosci na serwerze inf.wsp.krakow.pl
nastepujacych *polskich* programow freeware i shareware:

polskie/doctorq.zip - znany pakiet EGAPL/KEYBPL/PRINTPL do uzyskiwania
                      polskich liter na klawiaturze/ekranie/drukarce,
                      zrobiony przez firme Doctor Q i spotykany jako dodatek
                      do mnostwa programow uzytkowych roznych firm, chyba
                      najbardziej uniwersalny
polskie/ogonki25.zip - program A.Gorbiela do uzyskiwania polskich liter na
                       ekranie i klawiaturze, rowniez bardzo dobry. Obsluguje
                       takze tryby SVGA.

Pozostale programy uploadowane przez A.Gorbiela sa na razie w podkatalogu
incoming, gdyz nie mam dla nich dobrego miejsca:

incoming/testmon.zip - test monitora pod Windows
incoming/agtask21.zip - ulepszony Task Manager do Windows
   (niestety obydwa programy sa praktycznie bez dokumentacji, co sie tyczy
    rowniez programu ogonki)
incoming/mzmak2s.zip - rozne przydatne makra do Worda 6.0, opisywane
                       niedawno w "Gazecie Wyborczej"

Poza tym ktos nie powiadamiajac mnie nawet zadnym mailem uploadowal plik
incoming/wwp301.zip - kompresor plikow .EXE podobny np. do LZEXE, ale polski

Zapraszam nastepnych chetnych! Jak tych programow zbierze sie troche, to moze
wyloni sie z tego zarys jakiejs sensownej struktury katalogow, bo wydaje mi
sie (nawiazujac do listu Piotrka ktory zapoczatkowal ten temat) ze nie ma co
z gory "na slepo" ustalac struktury katalogow nie wiedzac co glownie ludzie w
Polsce pisza.
Tylko prosze, jak cos uploadujecie to napiszcie do mnie maila.
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl