Re: Organizacja (oficjalna) - jest czy nie ma?

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Tue 20 Dec 1994 - 09:31:42 MET

> Czy nie nalezaloby zalozyc takiej organizacji
> w Polsce, z ktorej tylko czesc (jesli by chciala)
> nalezalaby do Internet Society?

  A to co znowu? To *bylby* Polski oddzial Internet Society.

Tomasz Kokowski

---
Ile mialaby kosztowac w polskim oddziale
Internet Society? W USa kosztuje to dla
pojedynczej osoby $35 (dla studenta $25).
Te ceny sa za wysokie na Polske. Czy
oddzialy krajowe maja swobode w ustalaniu
wysokosci skladek? O to mi glownie chodzilo.
Jesli takiej swobody nie maja, to w przypadku
zbyt wysokiej skladki duza czesc chetnych by
sie nie zapisala. A przeciez ^C
(Interrupt -- one more to kill letter)
^Cmadeira% mail polip_at_zsku.p.lodz.pl
Subject: Re: Organizacja (oficjalna) - jest czy nie ma?
> [...]
> w Polsce, z ktorej tylko czesc (jesli by chciala)
> nalezalaby do Internet Society?

  A to co znowu? To *bylby* Polski oddzial Internet Society.
Ile mialaby kosztowac skladka w polskim oddziale
[...]
sie nie zapisala. To mialem na mysli.
Jesli oddzialy krajowe same ustalaja wysokosc
skladek i dysponuja tymi pieniedzmi, to dobrze
i wypada tylko ustalic (z grubsza) wysokosc
skladek.
Lech Borkowski