Organizacja (oficjalna) - jest czy nie ma?

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Tue 20 Dec 1994 - 05:53:03 MET

Mam pytanie. Byla mowa o zalozeniu
polskiego oddzialu Internet Society.
Maciek (chyba) napisal, ze pare osob
sie zapisalo. Dobrze, ale nam chyba
chodzi o reprezentacje wiekszego srodowiska?

Czy nie nalezaloby zalozyc takiej organizacji
w Polsce, z ktorej tylko czesc (jesli by chciala)
nalezalaby do Internet Society?

Skladki na Internet Society trzeba placic do centrali w USA,
prawda? Czy nie lepiej wiec, by placic mniejsze skladki,
ale wewnatrz kraju?

Czy ja cos przespalem i cos takiego juz powstalo?

Czytam w "Liscie Aktualnych Problemow Polskiego
Internetu", ze

"Tomek Kokowski z Politechniki Poznanskiej wyraza gotowosc
zorganizowania zjazdu (zlotu) polskich Internautow, poswieconego
dyskusji nad problemami polskiego Internetu"

Hmm... Zlot. Mnie to z gory pachnie biurkoracja.
Czy nie lepiej od razu zalozyc organizacje, a zlatywac
sie potem? Co stoi na przeszkodzie, by dzisiaj
zalozyc np. Towarzystwo Internet?

Lech Borkowski