Re: KiB o Internecie

Autor: Jaroslaw Strzalkowski (js_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 13 Dec 1994 - 13:38:55 MET

> Dostarczaj mi tekst (np. e-mail'em) DOWOLNEJ innej gazety czy czasopisma
> a zapewnie jego dystrybucje poprzez listserv/ftp/gopher/www.
>
> Po prostu sam SPRAWDZ jak redakcje sa chetne do swiadczenia tego typu
> uprzejmosci uzytkownikom sieci, a przestaniesz gadac glupoty (przepraszam
> za szczerosc, ale zasluzyles).
>
> --
> Jaroslaw Strzalkowski
>
> ---
>
> I jesli zglosi sie do was Jan Kowalski, zwykly obywatel,
> to tez dacie mu konto za darmo?

TEZ? Za darmo?
A kto Ci takich glupot naopowiadal? Z tego co wiem, GW ma dostep do
Internetu na zwyklych, tj. komercyjnych zasadach.

> To po co nam komercyjni operatorzy Internetu? Wszystko
> zalatwi socjalistyczna uczelnia/centrum komputerowe.
> Klopot z glowy. Ze tez glupi Amerykanie na to nie wpadli.

Information IS a product.
Jesli ktos mi daje informacje za darmo, to ja sie ciesze, grzecznie
dziekuje i staram sie skorzystac. Obrazanie ofiarodawcy jest po prostu
niestosowne.

> Mysle, ze lepiej sie nie spieszyc z mianowaniem kogos
> glupcem.
Widze ze chcesz to sprowadzic do dyskusji personalnej?
Nie da rady - nie nazwalem i nie nazwe Cie glupcem, ale twierdze,
ze akurat w tej konkretnej kwestii to sie zaparles jak szczerbaty
na suchary.

Hej.

--
Jaroslaw Strzalkowski, Uczelniane Centrum Informatyki AGH, Krakow