Re: KiB o Internecie

Autor: lbs_at_phys.ufl.edu
Data: Tue 13 Dec 1994 - 07:42:14 MET

> Oprocz reklamy oczywiscie. Reklama za darmo na panstwowym
> sprzecie to nie jest zla rzecz, prawda?
>
> GW powinna robic to z wlasnego serwera.
>
> Dlaczego GW rozprowadza swoje materialy z panstwowego
> serwera? Czy GW placi firmie panstwowej, jaka jest
> Cyfronet za te usluge?
>
> Lech Borkowski

Dostarczaj mi tekst (np. e-mail'em) DOWOLNEJ innej gazety czy czasopisma
a zapewnie jego dystrybucje poprzez listserv/ftp/gopher/www.

Po prostu sam SPRAWDZ jak redakcje sa chetne do swiadczenia tego typu
uprzejmosci uzytkownikom sieci, a przestaniesz gadac glupoty (przepraszam
za szczerosc, ale zasluzyles).

--
Jaroslaw Strzalkowski

---
I jesli zglosi sie do was Jan Kowalski, zwykly obywatel,
to tez dacie mu konto za darmo?
To po co nam komercyjni operatorzy Internetu? Wszystko
zalatwi socjalistyczna uczelnia/centrum komputerowe.
Klopot z glowy. Ze tez glupi Amerykanie na to nie wpadli.
Mysle, ze lepiej sie nie spieszyc z mianowaniem kogos
glupcem.
Serdecznie pozdrawiam,
Lech Borkowski