Re: stabilnosc systemu SCO

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Sun 11 Dec 1994 - 11:03:25 MET

Tony Porczyk pisze:

> Czy te Sun'y uzywaly Solaris czy SunOS 4.1.x?

Zlapano mnie na przemilczeniu :-) Rzeczywiscie: SunOS.

< Ciach po krytyce Linuxa. Zostawiam odpowiedz na to bardziej ode mnie
  zagorzalym jego wyznawcom >

> Czy to byly SunOS czy Solaris?

Znowu: SunOS.

> Co mnie do ostatniego punktu przynioslo
> - wlasnie wyszlo FreeBSD 2.0 calkowicie oparte na BSD 4.4-Lite
> (komercjalnie zblizony bylby SunOS 4.1.4). Nie mam zwyczaju uzywac
> zadnych x."0" wersji, wiec poczekam na nastepna, ale przynajmniej
> sieciowe oprogramowanie powinno byc "kulo-odporne", sprawdzone przez
> lata w systemach BSD. Do tego dokumentacje cala mozna kupic za nieduze
> pieniadze z O'Reilly & Associates, plus dobre podreczniki dla
> administratorow tez sa dostepne.

A wiec istnieje jednak jakas alternatywa dla Windows NT ?

Spokojnie, NIE BIJCIE!!! Tylko zartowalem...

> Nie pisze tego zeby bronic SCO jako najlepszego systemu. Sam nie
> przepadam za tym szczerze mowiac, ale nie jestem po prostu przekonany ze
> Solaris czy Linux na razie sa duzo lepsze w warunkach producji lub
> wiekszego obciazenia (lub poczatkujacych administratorow, stwierdzil
> patrzac w lusterko :-)

Osobiscie chcialbym zobaczyc taki system (tj. hardware + software)
jak Sun Netra w reklamach. Podlaczasz do pradu i Ethernetu, wpisujesz
numer IP, nazwe i maske a potem zapominasz, ze masz czym administrowac.

Ach, marzenia...

PS. [dla mniej domyslnych]: nie, ja naprawde nie wierze w te reklamy.
Po prostu chcialbym aby sie kiedys ziscily. :-))))

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl