Re: WWW w locie (bylo: Internet dla swiata nauki)

Autor: Szymon Sokol (szymon_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Mon 05 Dec 1994 - 13:10:55 MET

Michal Kolodziejczyk (mik130_at_herald.usask.ca) wrote:

: I mam jeszcze jeden patent na ujednolicenie ogonkow:
: Proponuje uznac standard WindowsEE za wybryk firmy Microsoft, utworzyc
: wlasny zestaw czcionek dla MSWindows zgodny z iso-8859-2, i wpuscic go do
: kazdego polskiego ftp-serwera. Utworzenie zestawu nie musi byc reczne -
: moze jakis konwerter? Tylko pozostaje problem praw autorskich :-(

Ten pomysl BARDZO mi sie podoba - niestety zupelnie nie znam formatu fontow
w MS-Windows; moze ktos kto juz ma w tym jakies doswiadczenie podejmie sie
konwersji? Ja z przyjemnoscia umieszcze takie czcionki na swoim serverze FTP...

--
                        Szymon Sokol -- Network Manager
U     U M     M M     M University of Mining and Metallurgy, Computer Center