Re: Zmiana domeny

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Tue 29 Nov 1994 - 15:38:07 MET

Nie!

Kategorycznie protestuje przeciw wmawianiu mi, ze to oczywiste ze
np. 192.123.*.* to Grzdylow. Skad niby mam sie o tym dowiedziec?

Probujac za pomoca nslookup numery IP do skutku? A jak w koncu sie
dowiem, ze 192.123.7.15 to sun1.inkk.edu.pl ? Wolalbym osobiscie
sun1.inkk.grzdyl.pl.

INKK to powiedzmy Instytut Naukowego Karmienia Kotow. Musze zatem
to zgadnac, nastepnie szukac w uczonych ksiegach jaka to miejscowosc?

A co jesli 192.123.128.* to juz nie Grzdylow a Niewyrypy?

Disclaimer: Wszystkie nazwy i numery powyzej sa zmyslone.

I jeszcze jedno: istnieje domena us podzielona na stany. Niewiele
instytucji sie tam miesci ale sa i takie. Prosze sprawdzic.
Zatem i w metropolii Internetu sa tacy, ktorym to odpowiada.

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl