Re: IP i polozenie geograficzne (bylo: Zmiana domeny ...)

Autor: Andrzej Resztak (RESZ%PLUMCS11_at_plearn.edu.pl)
Data: Tue 29 Nov 1994 - 15:43:46 MET

On Tue, 29 Nov 94 14:41:14 +0100 Grzegorz Krawczyk said:

>Nie. Bo papierowy list bez nazwy miasta raczej nie dojdzie. A e-mail
>na adres, ktory nie zawiera .krakow czy .gda - dojdzie. Podtrzymuje
>twierdzenie ze jest to dublowanie informacji. Jak ja wydobyc z IP
>to inna sprawa.

Zgadzam sie, ze IP powinno byc scisle powiazane z polozeniem.
Ale jak ta informacje wydobyc w tak prostych przypadkach jak Lodz
lub Lublin, nie wspominajac o bardziej skomplikowanych?
Jak to moze zrobic przecietny uzytkownik? Uzywajac DNS??? :)
Nie oznacza to, ze jestem zwolennikiem domen geograficznych,
tylko argument uzyty nie jest super przekonywujacy.

A co do nazwy fuw.edu.pl to jedynie zdziwienie moze budzic fakt,
ze UW nie ma wlasnej domeny.

Andrzej