Re: Zmiana domeny Politechniki Poznanskiej

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Tue 29 Nov 1994 - 15:28:19 MET

Grzegorz Krawczyk wrote:

[Stuff deleted]

> host.katerda.pw.edu.pl czy host.katerda.wroclaw.pl ???
>
> Po mojemu to pierwsze bo wiem ze PW nie jest w Wieliczce.
> Owszem wiem tez, ze PW jest .edu ale moze zaistniec w .com firma
> o nazwie "Pan Walewski sp. z o.o." --> host.oddzial.pw.com.pl

Popieram! Po pierwsze w przypadku kontaktow sieciowych jest znacznie
bardziej istotne, aby okreslic typ instytucji (com, edu, gov, mil,
org) niz wskazac konkretne miasto czy tez ulice :))) Od miast i ulic
mamy przeciez adresy 'snail-mailowe'. Watpliwym jest, aby ktos jechal
do nas na spotkanie w oparciu o adres e-mail. Po drugie jesli juz ktos
zna nasz adres e-mail'owy, to moze po prostu napisac e-mail wlasnie
z pytaniem o konkretny adres pocztowy, jesli jest mu to potrzebne.
Tak wiec do identyfikacji doskonale wystarczyloby, aby podawac *.edu.pl,
*.com.pl itd. i te typy adresow sa wg. mnie lepsze. Co wiecej... uwazam,
ze np. adresy typu *.umcs.lublin.pl mowia wlasnie b. malo. U nas w
Polsce wiekszosc ludzi zapewne wie, co to jest Lublin, a czasc moze
nawet domysla sie, co to jest UMCS, ale np. w USA, Japonii, czy
Australii juz to samo nie musi byc takie oczywiste i ktos moze
sie zastanawiac, jakiego typu instytucja jest 'lublin'.

                                        Pozdrawiam,
                                            -Krzysio

| E-mail:                                         IRC:               |
| krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl                         Krzysio        |
| krzysio_at_eleet.mimuw.edu.pl                                         |
| krzysio_at_laplace.informatics.sunysb.edu          Radio:             |
| root_at_hebe.umcs.lublin.pl                            SQ5ASM         |
| root_at_cool.umcs.lublin.pl                                           |
|     "You can't kill ... what was killed before ..."                |
|                                     - unknown vampire              |