Re: Zmiana domeny i odwrotnie

Autor: Grzegorz Krawczyk (krawczyk_at_kme.agh.edu.pl)
Data: Tue 29 Nov 1994 - 14:32:37 MET

> [...]
> listy POLIP, a nie bezposrednio z inkryminowana instytucja, ale niech strace).
>

> Pozwole sobie wiec zakonczyc serdecznym podziekowaniem dla tych z Panstwa,
> ktorzy w takich wypadkach nie zmieniaja Subject'u postingu, tylko zgrabnie
> pstrykaja REPLY. Bo mimo iz z Poznania przenieslismy sie do Lodzi, to nadal
> niektorzy z nas beda mieli ciagotki do kasowania tego bez czytania, co dzieki
> subject'owi jest latwiejsze i przyjemniejsze.
>
> Z wlasciwymymi wyrazami szacunku
>
> Jerzy Karczmarczuk,
> Zakl. Informatyki, Uniwersytet w Caen, Francja.

A teraz jeszcze raz pozwole sobie zacytowac poczatek listu:
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

> Rozumiem, ze zmiana nazwy domeny Politechniki Poznanskiej jest tematem
> jak najbardziej tyczacym spraw polskiego Internetu, a wiec
>
> a. jest z definicji interesujaca.
> b. podpada pod formalna tematyke tej Listy.

A teraz pozwole sobie zauwazyc, ze powyzszy list nie dotyczy polskiego
internetu, a wiec:

  a. jest z definicji nieinteresujacy.
  b. nie podpada pod formalna tematyke tej Listy.

Mimo to pozwolilem sobie zacytowac go w calosci.

Grzegorz

| Grzegorz Krawczyk - System & Network Manager |
| University of Mining and Metallurgy | e-mail: krawczyk_at_kme.agh.edu.pl |
| Chair of Electrical Machines | Phone : +48 12 338100 EXT.2822 |
| 30-059 Krakow, ave.Mickiewicza 30 | Fax : +48 12 341096 |