Re: Mailery

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 17 Nov 1994 - 21:22:13 MET

lbs_at_phys.ufl.edu wrote:

: I mala uwaga na temat vi. Ostatnio edytowalem plik o rozmiarze ok. 11 MB.
: Chcialem wyciac z niego duzy fragment (tak z 2/3). Znalazlem poczatek
: fragmentu, postawilem marker. Nastepnie znalazlem drugi koniec (dosc
: odlegly) i zazadalem skasowania od tego miejsca do markera. Vi
: zaprotestowal, ze "no register space" i skapitulowal. Przy pomocy malego i
: prostego edytora joe zrobilem to bez zadnych problemow.

: Andrzej K. Brandt

: ---

: Jak wycinam duzy fragment w vi, to uzywam
: c30000c
: jesli chce wyciac 30000 linii. Jak masz wyciac
: 2/3 z 60000 linii, to wycinasz 40000 linii.

Ba, ja chcialem wyciac nie okreslona liczbe lini, ale od okreslonej linii do
okreslonej linii. Ja nawet nie wiem ile linni dzielilo te linie. I nie
mialem zamiaru tego liczyc.

--
                               73 de Andy SP5WCA