Re: Internet via Radio

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Thu 17 Nov 1994 - 21:21:17 MET

Przeprszam za lakonicznosc odpowiedzi, ale...

Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl) wrote:
: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl) wrote:
: : : : Centrum Obliczeniowe Politechniki Poznanskiej jest w trakcie uruchamiania
: : : : bramki Internet dla lokalnej organizacji krotkofalarskiej.

: : : Ja z pytaniem formalnym: Czy nie potrzebna jest zgoda NASK lub
: : : Internetu (pod postacia jakiegos przedstawiciela)?

: : A na co wlasciwie? Przeciez to jest normalna podsiec tej sieci. A ruch
: : generowany przez taka bramke jest mniejszy niz przez jeden terminal wpiety
: : do ethernetu wydzialowego.

: Prawda. Ale nadal cos mi kapitalistycznego swita, ze uczelnia dostaje
: pakiety dzieki sprzetowi z NASK, i byc moze ten NASK nie ma ochoty,
: zeby innym te lacza udostepniac.
: A jak sprawa by wygladala, gdyby nie chodzilo o wolna siec amatorska,
: ale sprawna komercyjna siec, ktora w dodatku odspredaje swoje uslugi dalej?

Ale nie chodzi.

--
                               73 de Andy SP5WCA