Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 15:16:44 MET

Jacek Piskozub wrote:

> UWAGA: To rzeczywiscie nie jest najszczesliwszy watek dla grupy
> POLIP. Jednak totalne lekcewazenie netykiety [to anglicyzm]
> trzeba pietnowac ostro i tlumic w zarodku.

[Crap deleted here]

> [...]
> odpisuj kolejnym listem w stylu "Ty piszesz to a ja na to tak".
> Wiem, ze i tem moj list jest taki ale robie to pro publico bono.
>
> Za to ja obiecuje: wiecej w temacie "Krzysio" pisac tu nie bede.
> Najwyzej sobie rzeczywiscie zaloze filtr antykrzysiowy.
>
> Za to cieszylo by mnie gdyby ktos jeszcze mnie poparl (jeden list
> juz byl). Moze byc bezposrednio do mnie. Kazdy potrzebuje jakiegos
> feedbacku, w tym przypadku czy zwalczajac sieciowe chuliganstwo
> za bardzo sie nie wychylilem.
>
> Kogo ten list obraza, tego przepraszam. Ale nie glownego adresata

Coz... i co ja moge odpisac na po prostu dosc chamski posting?
W odroznieniu od tego, co jescze myslalem o Jacku wczoraj, dzis juz
znienilem zdanie - niestety na gorsze. Jacus zapewne nie orientuje sie,
ze za stwierdzenia publiczne o kims typu: "choroba umyslowa" mozna
zwyczajnie siedziec, jesli uznam to za obraze. Krotko mowiac nie bede
kontynuowac tu tego watku, bo zapewne Subskrybentom Polip'a wystarczy
juz wywodow Jacusia. Swoja droga przypominaja mi one pewien dowcip, ale
to juz na chomor-l <- tak, tak... tak sie nazywa ta lista. :)

                                        Pozdrawiam wszystkich,
                                                -Krzysio

| E-mail:                                         IRC:               |
| krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl                         Krzysio        |
| krzysio_at_eleet.mimuw.edu.pl                                         |
| krzysio_at_laplace.informatics.sunysb.edu          Radio:             |
| root_at_hebe.umcs.lublin.pl                            SQ5ASM         |
| root_at_cool.umcs.lublin.pl                                           |
|     "You can't kill ... what was killed before ..."                |
|                                     - unknown vampire              |