Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Andrzej K. Brandt (andy_at_eleet.mimuw.edu.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 15:44:39 MET

Witam,

rzadko sie tu wypowiadam, ale cos takiego trudno puscic plazem. Niejaki
Jacek Piskozub popisal sie tutaj piszac takie zwroty:

Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl) wrote:

: Ja sie nie obrazilem i nie obrazam. Ja Ci po prostu wspolczuje. Czego?
: O tym nizej.

[...]

: Niestety obrazasz ludzi nagminnie i notorycznie. Jesli tego nie widzisz
: to moge ci tylko poradzic konsultacje psychiatryczne. Powtarzam:
: nic do obrazy, tylko diagnoza.

[...]

: Powyzsze dowodzi:
: 1) jestes 100% odporny na ironie (tzn. jej nie zauwazasz)
: 2) chyba juz wiemy kiedy nabawiles sie obsesji na punkcie MS-DOSu.

[...]

: Potwierdzaja sie moje najgorsze obawy: jestes mniej wiecej tak samo
: reformowalny jak minister Miller.

[...]

: Krzysiu, moze Cie teraz juz naprawde obraze ale rozumienie tekstu nalezy
: do podstawowego zestawu testow IQ a ty tu lezysz na lopatkach. Tlumacze
: zatem powoli i wyraznie: nie chce totalitaryzmu TCP/IP to znaczy
: nie chce zeby ktos metod Stalina uzywal w tematyce inrernetowskiej.
: Czy dosc jasno?

[...]

: Przymuszasz. Do czytania propagandy na poziomie Urbana, z tym ze bez jego
: poczucia humoru. Toz przez Ciebie ludzie tu juz sie boja pytac o
: programy na DOS czy Windows. Pomysl sobie w sercu: czy nie o to
: dokladnie Ci chodzilo. A to wlasnie jest totalitaryzm (zreszta
: brak tolerancji, fanatyzm i pare innych rzeczy).

: Moge sobie po prostu ustawic filtr odcinajacy twoje marne dowcipy
: (w elm-ie; tak ja go tez uzywam) ale mam jeszcze nadzieje, ze napiszesz
: kiedy cos sensownego. Zreszta i tak beda do mnie docieraly odpowiedzi
: innych na twe filipiki.

[...]

: Znowu nie mogles sie powstrzymac? Zrozum: to naprawde choroba!
:
: [wzajemne przeprosiny tym razem wykreslam]

: Na koniec apeluje: daj dowod, ze to nie choroba umyslowa i nie
: odpisuj kolejnym listem w stylu "Ty piszesz to a ja na to tak".
: Wiem, ze i tem moj list jest taki ale robie to pro publico bono.

: Za to ja obiecuje: wiecej w temacie "Krzysio" pisac tu nie bede.
: Najwyzej sobie rzeczywiscie zaloze filtr antykrzysiowy.

: Za to cieszylo by mnie gdyby ktos jeszcze mnie poparl (jeden list
: juz byl). Moze byc bezposrednio do mnie. Kazdy potrzebuje jakiegos
: feedbacku, w tym przypadku czy zwalczajac sieciowe chuliganstwo
: za bardzo sie nie wychylilem.

: Kogo ten list obraza, tego przepraszam. Ale nie glownego adresata
: bo cos nim w koncu musi wstrzasnac.

[koniec cytatow]

Ten wlasnie list jest pokazem zwyczajnego sieciowego chamstwa, i apeluje do
administratora listy o podjecie krokow, ktore zapobiegly by pojawianiu sie
tego rodzaju wypowiedzi w przyszlosci.

--
                               73 de Andy SP5WCA