Re: Panowie troche Kultury - prosze.

Autor: Krzysztof Mlynarski (krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 15:18:31 MET

Jerzy Pastusiak wrote:

> Szanowni Koledzy.
> Uprzejmie prosze o zachowanie minimum etykiety sieciowej. Brak kultury
> utrudnia zycie innym. Prosze zauwazcie, ze lista ta ma scisle okreslony
> cel. Mieszanie polityki nie jest tolerowane na zadnych listach, nie po-
> wiazanych z polityka. Personalizowanie spraw technicznych chyba tez nie
> najlepiej sluzy tej liscie. Prosze uprzejmie o podawanie Subjekt'ow
> adekwatnych do zawartosci, inaczej sortowanie wg S. jest bezprzedmiotowe.
> Pamietajmy, ze ktos placi za to wszystko i w okreslonym celu (cytat
> [...]
Swiete Slowa! Popieram!
                                             Pozdrawiam,
                                                -Krzysio

| E-mail:                                         IRC:               |
| krzysio_at_hebe.umcs.lublin.pl                         Krzysio        |
| krzysio_at_eleet.mimuw.edu.pl                                         |
| krzysio_at_laplace.informatics.sunysb.edu          Radio:             |
| root_at_hebe.umcs.lublin.pl                            SQ5ASM         |
| root_at_cool.umcs.lublin.pl                                           |
|     "You can't kill ... what was killed before ..."                |
|                                     - unknown vampire              |