Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 11:08:50 MET

Jacek Piskozub pisal m.in.:

>Przymuszasz. Do czytania propagandy na poziomie Urbana, z tym ze bez jego
>poczucia humoru. Toz przez Ciebie ludzie tu juz sie boja pytac o
>programy na DOS czy Windows.

Rzeczywiscie jako uzytkownik PC-ta oraz MS-Windows po kilkumiesiecznym
obcowaniu z lista polip odnosze czasami wrazenie, jakbym byl uzytkownikiem
"drugiej kategorii".

>Jacek
>piskozub_at_iopan.gda.pl

Pozdrowienia
Leszek B.

| Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de) f |
| Kernforschungszentrum Karlsruhe (KfK) K Kffff K K |
| Institut fuer Angewandte Informatik (IAI) K K f K K |
| Postfach 3640, D-76021 Karlsruhe KK f KK |
| tel. ++49 7247 82 5774 K K f K K |
| fax. ++49 7247 82 5786 K K f K K |
 <A HREF="http://miserv1.kfk.de/~bogdanow/">My Home Page</A>