Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Jaroslaw Rafa (RAJ_at_inf.wsp.krakow.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 13:30:24 MET

> Date sent: Wed, 16 Nov 94 08:48:36 +0100
> Send reply to: polip_at_zsku.p.lodz.pl
> From: Jacek Piskozub <piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl>
> To: sfrafa_at_cyf-kr.edu.pl
> Subject: Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

> Na koniec apeluje: daj dowod, ze to nie choroba umyslowa i nie
> odpisuj kolejnym listem w stylu "Ty piszesz to a ja na to tak".
> Wiem, ze i tem moj list jest taki ale robie to pro publico bono.
>
> Za to ja obiecuje: wiecej w temacie "Krzysio" pisac tu nie bede.
> Najwyzej sobie rzeczywiscie zaloze filtr antykrzysiowy.

> [...]
Popieram. I to publicznie na liscie.
Swoja droga Krzysio ma jeszcze jeden niemily zwyczaj, o ktorym juz reka mnie
swedziala zeby tu napisac: lubi odpowiadac na listy, cytujac *caly* list, na
ktory odpowiada, i dodajac pod spodem jedno swoje zdanie. O ile pamietam,
takie postepowanie zaliczane jest do typowych wykroczen przeciwko netykiecie
(ze podchwyce Twoj anglicyzm...)
Pozdrowienia,
   Jaroslaw Rafa
   sfrafa_at_lfs.cyf-kr.edu.pl, raj_at_inf.wsp.krakow.pl