Re: Krzysio (bylo Re:Mozaik)

Autor: Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 11:01:00 MET

Krzysztof Mlynarski pisal m.in.:

>Hmmm... coz mi pozostaje: podziwiac glebokie poczucie humoru. Niestety
>juz tak mam, ze jestem czlek zlosliwy czasto i bardzo lubie "sypnac"
>jadowitym dowcipem. Staram sie jednak nie obrazac ludzi. A ze wszystkich
>produktow firmy M. nieznosze, to po prostu tak mam i juz - mam alergie
>na Necrosoft. :)

[...]
>Nie zmienia to faktu, ze MS-DOS'a nie
>lubie i nie polubie (tym bardziej, ze pracuje na stacji roboczej, a na
>PC tylko w domu i tez pod Linux'em).

[...]
>Cool! Ale to i tak wszyscy wiedza, ktorzy mnie choc troszke znaja. :)
>Faktem jest, ze po prostu, jak widze gdzies MS-*, to zaraz az cisna mi
>sie uszczypliwosci pod adresem tego... to taki nalog. :)))

[...]
>Nie.. nie obraziles... przeciez pytalem tylko... :( No dobrze... ja tez
>przepraszam, ale ponosi mnie, jak widze Necrosoftowe produkcje i prosze
>o odrobine wyrozumialosci :)))

Drogi kolego, opanuj sie, prosze! Mnie (i mysle, ze wielu innych zapisanych
na te liste) WOGOLE nie obchodza twoje uczucia wzgledem jakiegokolwiek
systemu, programu, firmy idt. Jesli chcesz pogadac o swoich problemach,
frustracjach i kompleksach to prosze zapisz sie na odpowiednia liste
(napewno jest gdzies taka na swiecie) i tam mecz sie razem z podobnymi do
Ciebie!

Leszek B.

| Leszek Bogdanowicz (bogdanow_at_iai.kfk.de) f |
| Kernforschungszentrum Karlsruhe (KfK) K Kffff K K |
| Institut fuer Angewandte Informatik (IAI) K K f K K |
| Postfach 3640, D-76021 Karlsruhe KK f KK |
| tel. ++49 7247 82 5774 K K f K K |
| fax. ++49 7247 82 5786 K K f K K |
 <A HREF="http://miserv1.kfk.de/~bogdanow/">My Home Page</A>