Re: Panowie troche Kultury - prosze.

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_ocean.iopan.gda.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 11:15:33 MET

> Szanowni Koledzy.
> Uprzejmie prosze o zachowanie minimum etykiety sieciowej. Brak kultury
> utrudnia zycie innym. Prosze zauwazcie, ze lista ta ma scisle okreslony
> cel. Mieszanie polityki nie jest tolerowane na zadnych listach, nie po-
> wiazanych z polityka. Personalizowanie spraw technicznych chyba tez nie
> najlepiej sluzy tej liscie. Prosze uprzejmie o podawanie Subjekt'ow
> adekwatnych do zawartosci, inaczej sortowanie wg S. jest bezprzedmiotowe.
> Pamietajmy, ze ktos placi za to wszystko i w okreslonym celu (cytat
> [...]

Rozumiem, ze jestem jednym z pozwanych do porzadku panow.

Zatem przepraszam. Chce tylko wyjasnic, ze nie pisalem kilku listow
do p. Krzysia (zawierajacych rosnaca dawke zjadliwosci) aby rozbijac
grupe POLIP ale odwrotnie aby (sparafrazuje) atmosfera na tej liscie
stala sie do zniesienia. Rzeczywiscie nie byla.

Za polityke tez przepraszam, chociaz nie pamietam takiego przykazania
w opisach "net-etykiety". Sprawdze i niezaleznie od rezultatu
postaram sie powstrzymac w przyszlosci. Wlasnie zachowaniu (coraz
bardziej potrzebnej) etykiety sieciowej miala sluzyc moja dzialalnosc.

Nie mialem juz zamiaru wiecej pisac "w tym temacie". Jednak, poniewaz
zostalem wywolany, skorzystam z okazji i podziekuje czterem osobom,
ktore poparly mnie w listach skierowanych bezposrednio do mnie.

Chyba nie bedzie naduzyciem tejze etykiety, jesli zaraz wysle na liste
opis tejze net-etykiety. Wprawdzie juz tu byla zamieszczana ale widac
nie wystarczylo. Szkoda mi tych, ktorzy za to zaplaca (doslownie) ale
per saldo moze im sie to zwroci.

Z powazaniem,

Jacek Piskozub
piskozub_at_iopan.gda.pl