Re: Mailery

Autor: Piotr Piatkowski (kompas_at_uci.agh.edu.pl)
Data: Wed 16 Nov 1994 - 00:56:37 MET

Jarek Lis (lis_at_asic.ict.pwr.wroc.pl) wrote:

: To ja sie moze przyznam, czego szukam.
: Mailera pod DOS lub windows. Mailer moze byc dowolny, juz ja sobie
: poradze, ale sposob dzialania powinien byc nastepujacy:

: 1. dzwoni do Unix'owego hosta,
: 2. pobiera co nowe,
: 3. rozlacza sie.
: 4. ja sobie wtedy czytam, odpowiadam, usuwam, EDYTUJE listy (zwykle
: skracam), przerzucam je do innych mailboxow.
: 5. Dzwoni ponownie do Unix'a
: 6. UZGADNIA skrzynki - tzn. powoduje, ze zbiory na hoscie
: zawieraja to co u mnie w domu.

: Bo rachunek za telefon ostatnio przychodzi zbyt duzy.

: Jaroslaw Lis

Jak juz ktos wspomnial, Pegasus'a mozna skonfigurowac niemal zupelnie dowolnie,
edytujac a nastepnie kompilujac (sic!) zalaczonym programem cos co sie nazywa
resources. Wiec sadze ze zrobienie czegos takiego jak Cie interesuje
nie byloby duzym problemem... Proponuje zebys sobie sciagnal Pegasusa
(ftp.uci.agh.edu.pl/pub/msdos/novell/pmail322.zip) i poczytal udg.txt
w katalogu UDG, czyli cos jakby 'jak sobie zrobic wlasny system transportu
poczty'.

O ile pamietam to po prostu nalezy nauczyc Pegasusa dwoch rzeczy: jak ma
sobie nowy list sciagnac i jak ma wyslac. Ale szczegolow nie pamietam :-(

Piotr Piatkowski, Uczelniane Centrum Informatyki, AGH Krakow, POLAND