Re: Mailery

Autor: Grzegorz Mucha (grzes_at_twins.pk.edu.pl)
Data: Tue 15 Nov 1994 - 16:13:26 MET

> Natomiast wiekszosc naszych uzytkownikow, pracujaca normalnie pod
> Dos/Windows woli mailery nie-Unixowe. Przewaznie jest to Minuet,
> Pegasus for Windows lub Eudora for Windows. Wszystkie one uzywaja POPa
> ale nie uwazam , eby to je dyskwalifikowalo w tej dyskusji.
> W koncu uzytkownika nie musi obchodzic gdzie i jak jest skladowana
> jego poczta. Wazny jest efekt (latwosc obslugi). A powiedzmy sobie
> szczerze, ze Pegasus (nawet pod Windows :-> ) jest o wiele latwiejszy
> w osludze niz elm z vi. Jesli ja uzywam te ostatnie to dlatego, ze umiem
> [...]
U nas sytuacja wyglada tak:
Zdecydowana wiekszosc uzytkownikow pracuje pod X-windows lub tekstowo na
maszynce UNIXowej. Sporadycznie ktos uzywa telneta pod peceta, z windowsow
korzystaja moze 4 osoby i to tylko odpalajac zdalnie xtermy.
Dlatego odpadaja w zasadzie wszystkie DOSowe programy, bo i tak nikt by ich
prawdopodobnie nie uzywal, a przynajmniej nikt jeszcze mi nie zasugerowal,
ze chcialby.
Elm z definicji skonfigurowany jest do pracy z vi i jak ktos chce uzywac innego
edytora, to sobie moze prywatnie zmienic na cokolwiek innego (np. joe).

        Grzesiek

----
    _/_/_/       _/     _/          _/_/_/_/_/    Grzegorz Mucha
  _/            _/     _/              _/         Civil Eng. Dept., L-5 Inst.
 _/            _/     _/              _/          System Administrator
_/            _/     _/              _/           +48 12 330300 ext. 2546
 _/_/_/racow   _/_/_/niversity  of  _/echnology   grzes_at_twins.pk.edu.pl