Re: Tajna konferencja tajnych sieci

Autor: Rafal Maszkowski (rzm_at_dain.oso.chalmers.se)
Data: Thu 06 Oct 1994 - 12:12:09 MET

Tomasz Kokowski (kokowski_at_wega.ics.tup.edu.pl) wrote:
> Maciej Uhlig:

Sa takie fora, chociazby polip. Tylko, ze NASK je bojkotuje, za
wyjatkiem kilku osob, ale te osoby chetniej rozmawiaja prywatnie,
a jeszcze chetniej poufnie, niz mowia cos oficjalnego. Brakuje w
NASK osoby, ktora by odpowiadala autorytatywnie na pytania
uzytkownikow i dziennikarzy, a nawet wiecej (set mode=dreaming) -
informowala o waznych wydarzeniach i o awariach. Kilka tygodni
temu na caly dzien znikl routing. Do dzisiaj nie wiadomo co sie
stalo. Mozemy probowac pomagac sobie wzajemnie i NASKowi w roznych
przedsiewzieciach, te informacje posiada tylko NASK.

A jak wygladaja przerozne rady uzytkownikow? Czy ktos moglby podac
jakie istnieja i przez kogo sa wybierane/wyznaczane oraz jak ocenia
szanse na ich rzeczywista dzialalnosc?

> Jak zapewne pamietasz proponowalem juz cos takiego:
> Users Lobby - grupe nacisku na ... (innych)

> Uzytkownicy sieci laczmy sie!

Jaki ksztalt organizacyjny mialoby przyjac takie lobby? Czy ktoras
z istniejacych organizacji (I. Soc., ACM, PTI?) moglaby pelnic jego
role? Jezeli okaze sie sensowne powolanie nowej organizacji to czy
proponujesz rowniez, ze napiszesz statut i ja zarejestrujesz?

R.

--
Rafal Maszkowski rzm_at_oso.chalmers.se      http://www.mat.uni.torun.pl/~rzm
Opinia publiczna powinna byc zaalarmowana swoim nieistnieniem - St. J. Lec